Aslında olay biraz karışık şöyleki,
Haftada 3-5 ürün satmakla şahıs şirketi açmana gerek yok, şahıs şirketinin aylık 200 lira gideri vardır. Ayrıca müşterilerin fatura isterse nasıl yapıcaksın? Yurtdışındaki ürünü aldığın yermi kesecek faturayı? Kim ne derse desin eğer ortada bir fatura varsa hiçkimse hiçbişey yapamaz. Bu ister senin ister üretecinin ister aracının adına olsun.
Ama şöylede bi durumda var yurtdışından 50$a aldığın ürünü burda 100$a satman için haliyle yeni bi fatura düzenlemen lazım. Bunuda tanıdık bi firmayla halletmen lazım o firmadan 100$ üzerinden fatura kestirmen ve KDV sinide firmaya vermen lazım.
Şirket açarsan aylık 200 lira muhasebe ıvır zıvır vs + KDV ler ve en son kalan paradan da %20 gelir vergisi kesilir