Burda bahsettiğiniz sistem domain, site, yada 2.el alım satımları ile ilgili olacak sanırım? yanlış mı anladım.
Görebildiğim kadarıyla r10 da üyeler bir birlerinin forum geçmişlerinede bakarak güven esası üzerine iş yapıyorlar. Şahsen ben bugüne kadar bu konuda forumda sorun yaşamadım.
Belkide (yada keşke) mesajınızda "radminin zamanında yaptığı..." diye başlayarak birkaç kez vurgu yapmasaydınız kimsenin aradaki sıkıntıdan haberi bile olmazdı.
Sitenizin yeni yayın hayatında başarılar...