Bende şuan itibariyle sorun yok
Google webmaster site aracları hesabıma baktım "kötü amaçlı içerik taşıyan sayfanız yok" dedi.

Google bişe bulursa uyarırmı yoksa siteyi kötü yazılım olarak kaydettikten sonramı söyler ?
IE7 ve FF den baktım şuanda sorun yok. belki temizlemişlerdir.

Iyi çalışmalar.