Uygulama ayarları sayfasında "Gelişmiş" (Advanced) sekmesinde "Sandbox Mode" diye bir kısım var. Bu seçenek eğer "Etkinleştir" olarak seçilmişse uygulamanızı sadece siz kullanabilirsiniz. O seçenek "Devre dışı bırak" olarak ayarlanmış olmalı.
Teşekkür ettim halletim
uygulama özetinde "Sandbox Mode" ismini "Developer Mode" gibi bir isimle gösteriyor ve o özette KAPALI görünüyordu.
Ayarlara baktım "Developer Mode" gibi bir yer yoktu nerden aktif edilir diye çıldırmak üzereydim sonunda allah emeklerime acımış olmalıki "Sandbox Mode" kısmını gördüm ve sorunu hallettim
İlgin için tşk ettim sonunda uygulamam başarıyla çalıştı
esChat param kodlarını kabul etmiyordu deneme yanılma ile onada bir hal yol buldum
Iyi çalışmalar..