ghurjhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ismi yanlış hatırlamıyorsam 14 şubat gecesi dinlemiştim A.mille'da. Çok hoş bi sesi var gerçekten.
14 şubatta A.Mille'da çıkmıştı doğru hatırlıyorsunuz. Mekanda, seste çok güzel açıkcası. Doyasıya bir müzik ziyafetinin tadını çıkarmak kalıyor geriye