https://www.r10.net/yeni-projeler/ yeri burası sanırım blogumuzda yazalım bakalım teşekkürler. Tam şarkı ismini verirsen çok daha yararlı olur. Söylediğin iyi oldu şu müziğe hayran kaldım http://www.naimtufekci.com/ezel-dizi...i-ask-hikayesi