Hakkınızda hayırlısı olsun Gökhan Bey. Helal işlerden kazanç sağladığınız sürece başınız daha az ağrır evelAllah. Hayırlı olsun yeni firmanız, inşallah bundan sonra eskiden yaşadıklarınızı yaşamazsınız.
Teşekkür ederim Kerem bey. Dediğinize harfi harfine katılıyorum. Yasadışı içerikleri serbest bırakıp insanların gönlü olsun derken kendimizi yiyip bitiriyoruz. Legal olsun az kazanalım yeterki sağlam olsun görüşündeyim artık
ONUR_ONUR adlı üyeden alıntı:
hayırlı satışlar... inşallah hakkında hayırlısı olur.
Teşekkürler