Konu
Hepinize Ufak bir Sorum var ?
20-02-2010, 12:57:31
#7
Ossee
- Adsense Reklamı kullanabilirsin Bende 3 yıldır Kullanıyorum, Ama Tavsiyem Sadece Dinletme Olsun ve Kastığın Etiket Çok Çok Fazla 4 Tane Etiket Kasman Yeterli Olacaktır