ATABEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardes ıyı soluyosunda ben radyo yayınına töbelıyım. 3 senedır yapmıyorum. belkı daha fazla oldu. ah öle bişi mumkun olsa cok delı anons yaparım bılıyon
site işi sakat
acayip acayip siteleri olanlar var vs kaş yapayım derken göz çıkarmada ; )