JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaz beni de kardeşim bence eskiden olduğu gibi bir radyo yayını yap.

Şu şekilde olsun ; bir şekilde yayını onun dinlemesini sağla sonra sen yayına katıl ve onu ne kadar cok sevdiğini birde tüm dinleyenlere o da dinlerken anlat

kardes ıyı soluyosunda ben radyo yayınına töbelıyım. 3 senedır yapmıyorum. belkı daha fazla oldu. ah öle bişi mumkun olsa cok delı anons yaparım bılıyon