Yanlış anlamayın ama bence domaine yazık güzelim domaini heba ediyorsunuz adam gibi asp bir script yazın üzerine güzelce asp ve .net makaleleri yayınlayın o zaman yemeyinde yanında yat ama şimdi malesefki berbat domaini harcıyorsunuz