Konu
Asp Merkezi bakmaya değer
17-02-2010, 22:35:35
#5
KingCoder
Yanlış anlamayın ama bence domaine yazık güzelim domaini heba ediyorsunuz adam gibi asp bir script yazın üzerine güzelce asp ve .net makaleleri yayınlayın o zaman yemeyinde yanında yat ama şimdi malesefki berbat domaini harcıyorsunuz