MoNsTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
s.a hoş bir tema ve özellikle çalan bir başkadır benim memleketim müziği güzel bi renk katmış hayırlı uğurlu olsun sade ve güzel
Nacizane yorumunuz için teşekkür ederim ekibim ve kendim adına. Mutlu olduk.