Hüseyin abi gerçekten seni bir kez daha tebrik ediyorum hem iyi yaklaşımın hem ruhunun güzelligi ve işinin ehli oldugun için en azından sana yakışan neyse odur başka bir şey demiyorum çok güzel...
Teşekkür ederim yorumlar için, bu 2 sayfayıda 25 TL'den veriyorum. Alacak olanlar için ödeme olarak Yapı Kredi Bankası / İş Bankası ve ya Paypal önerebilirim. İstediğiniz renk şablonuna göre uyarlanıp verilecektir.
MSN / mail için:
destek@zamanbilisim.com adresinden ulaşabilirsiniz.