Merhabalar,

Uzun bir süre sonra yine bir psd çalışması ile karşınızdayım arkadaşlar. Güzel olduğunu düşnüdüğüm psd'mi sizlerede göstermek istiyorum.

Yorumlarınızı kırıcı olmadan belirtirseniz sevinirim. Seviyeli bir şekilde yorum yazanların yorumları dikkate alınacaktır elbet. Önceki çalışmalarda olan şeyleri buraya yansıttım. Güzel olduğunu düşünüyorum. Sizlerde görüşlerinizi yazarsanız sevinirim.