dna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kasayı alıyorum benziliğe gidiyorum tazzikli hava tutuyorum bütün mazemeler sıfır gibi oluyor ses mes kalmıyor eğer bu sesi gidermezse ilk mesajdaki arkadaşın dediği yapılabilir bence.
Süper++