sınavsız geçiş, açılan onca üniversite, hoca olmayan bölümler, hepsi sizi kandırmak içinken bu kadar uyduruk bir hakkın peşine düşme çabanız çok saçma değil mi ? iki yıllık bir bölümü kazanacak kadar puan alamıyorsanız, yüksek öğretimde nasıl bir başarı ve sonrasında o meslekle nasıl bir gelir bekliyorsunuz ?