LineBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firefox ta tasarım son derece kötü duruyor. + ilk günden reklam koymak zararınıza olacaktır..

farkındayım fakat google bu reklam sayesinde hızlı indexledi reklamlar bu yüzden.