YektaMacit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet, oyunun yazılımı tarafımızdan yapıldı
Bana daha çok Türkçeleştirilmiş , ücretli bir yazılım gibi geldi.Neye dayanarak söylüyorsun derseniz,tüm değişkenler,div'ler ingilizce yazılmış.Comment satırları dahil.

Hayırlı olsun güzel yazılım ama.