Konu
BeenManager.com - ilk ve tek TÜRK Online Menajerlik Oyunu
14-02-2010, 01:55:21
#4
WoLde
Üyeliği durduruldu
YektaMacit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet, oyunun yazılımı tarafımızdan yapıldı
Bana daha çok Türkçeleştirilmiş , ücretli bir yazılım gibi geldi.Neye dayanarak söylüyorsun derseniz,tüm değişkenler,div'ler ingilizce yazılmış.Comment satırları dahil.
Hayırlı olsun güzel yazılım ama.