Merhaba.
Gerçekten emek verilmiş uğraşılmış bir site belli. Ben ana sayfada haddinden fazla resmin olduğunu düşünüyorum. Yanlış anlamayın ancak görüntü kirliliği söz konusu. Daha sade görünmesi sanıyorum ki sağlanabilir. Ayrıca manşet için daha kaliteli bir eklenti kullanılabilirdi. Videoların olduğu bölüm gayet iyi olmuş.
Bol kazançlar dilerim.
Saygılar.