Arkadaşlar sitelere virüs bulaştıktan sonra aklım başıma geldi ve virüs orjinal virüs programı almaya karar verdim. Şu an aklıma yatan bir tek kaspersky var. sizinde tecrübelerinize dayanarak fikirlerinizi belirtmenizi rice edicem. Şimdiden teşekkürler.