masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam üye oldum. ancak sorum şu kimin kazanacağını bilmek : 2 puan yazıyor ama ben kimin kazanacağını seçemiyorum sadece skoru yazabiliyorum mesela maça 2-0 dedim ancak maç 2-1 bitti. ama sonuçta benim dediğim takım kazandı ben puan alacakmıyım?
Zaten kimin kazanacağını bilmek sizin skorunuzla belli oluyor.
Maç 3-0 bitti siz 2-0 demişseniz ev sahibi takımının kazanacağını bilmiş ama skoru bilememiş oluyorsunuz. Sizi puansız bırakmak ayıp olacağından 2 puan veriliyor.