seth1900 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xqueres arkadaşımızla anlaşılmıştır bannerlar için.
Anlaşılan 2 banner'dan bir tanesi yapıldı. Sanki bedavaya iş yaptırıyormuşum gibi muamele görmemde cabası. İnsanoğlu böyle, parayı alana kadar "nasıl birşey istersiniz, yaparız ederiz", parayı aldıktan sonra "tamam oldu, hemen başımdan savıyım modunda". Kesinlikle tavsiye etmiyorum arkadaşı. Paramıda helal etmiyorum (Miktarı hiç önemli değil). Yapılan iş 10 liralıkta olsa iş ahlakı denen birşey var.