xqueres arkadaşımızla anlaşılmıştır bannerlar için.
Anlaşılan 2 banner'dan bir tanesi yapıldı. Sanki bedavaya iş yaptırıyormuşum gibi muamele görmemde cabası. İnsanoğlu böyle, parayı alana kadar "
nasıl birşey istersiniz, yaparız ederiz", parayı aldıktan sonra "
tamam oldu, hemen başımdan savıyım modunda". Kesinlikle tavsiye etmiyorum arkadaşı. Paramıda helal etmiyorum (Miktarı hiç önemli değil). Yapılan iş 10 liralıkta olsa iş ahlakı denen birşey var.