Teşekkürler, arkadaşlar.
@venom zaten amacım gerçekten yararlı, sessiz, sakin bir ortam oluşturmak. 10 üye bile olsak sorun değil, biz bize olalım, iç içe olalım. Bilgi paylaşımının olduğu, kaliteli bir ortam olacak umarım.