Konu
Buda Belesh Formum destekyardim.forummum.com
12-02-2010, 13:46:04
#8
AlperDemircan
Başlığı anlamak için birkaç defa okudum
Beleş olsa daha güzel olurmuş.
Nerde beleş, oraya yerleş demişler