AtakanUslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DzinerStudio'nun silent wave temasnı kullanıyorsunuz ama copyright'ı silmişsiniz. Emeğe saygısızlık etmediğiniz taktirde site güzel..
Design by DS

?