haykirish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SystemXL miRC falan yapmadınız mı ?
Yaptık kardeşim mIRC var.girişte mİRC ındır 'e tıklarsan olur
www.balimsin.com 'da anasayfada