Konu
Çözüm Arıyorum/ yeni bir proje
10-02-2010, 02:47:07
#6
sys-tem
Scripti ben yazmadm.. Lisans işlemi yaptıktan sonra lisansının bana ait deme hakkına sahip olcm..Şuan içn bana ait değil...
Reklamın erken olduğunu düşünen arkadaşlar olbilr. Çok erken sadece oranın boş kalmamsı için eklemştm , kaldırcm..