maytkambek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece ingiizcem tercüme yapacak kadar iyi. noterdir şudur budur bilmem.
Maytkambek,

Noter yeminli olmak sart degil uyelik icin. Eger tercume yapiyorsaniz veya yazarsaniz uye olabilirsiniz. Noterli olmaniz sarti gibi bir durum soz konusu degil, bilginiz olsun.

Selamlar...