icemansahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vbulletin değilde bi ilan scripti daha iyi olurdu.
Onuda düşündüm,ama ilan sitelerin çoğunluğu öyle ve yorum sistemi yok hiç birinde neredeyse,onun için böyle birşey düşündüm,bir ilan verilir ve o ilana ilgi çok olur diye.
Yorum sistemli bir ilan sistemi gibi yani bu sistem,onun için tutulacağına emin oldum bunu kurdum.

Saygılar...