Alıntı
Reklamlarına tıklayıp sitenede destek olalım mı ?
Anlamadım ? Ben Ziyaretçilerime Yazdım Art Niyet Taşımıyorumki.
Siteleri Devrettikten Sonra İsterse Adsense Üyeliğimide Devredebilirim Yada İptal Ettirim O Porblem Deilki Hocam.