php7 hocam

Sitemdeki javascriptleri son sürüm tarayıcılara (ie8, FF) nasıl uygun hale getirebilirim ?
js kodlarken nelere dikkat etmeliyim..
veya şuanki acil sorunum için bişey sorayım
Açılan poptaki işlenmiş veri işlem sonucunda nasıl otomotik ana sayfaya atabilirim
yukarda belirttigim kodlar çalışıyorum ama son sürüm tarayıcılarda çalışmıyor