+Rep lerimizi eksik etmeyelim lütfen arkadaşlar
demişsin + rep veremeyeceğim ama sen hazırladıysan emeğine saygı duyarım. fakat flatcats hoş durmuyor onune gelen bu sıstemı kullanıyor zaten o yuzden shoutcastı tavsıye ederım . kurulumu r10da var oto dj falan anlatılmıs burada ararsanız bulursunuz ..