Aynı Telefon Bende Vardı R10'da Satmıştım.. Alacak Olan Arkadaşa Şunları Söyleyebilirim..
Kamerası Çok Güzel Ve Net Çekimler Yapıyo Oyun Ve Programları Güzel Wifisi Güzel Kalemide Var.. Menüsü Falan Çok Hoş Bir Telefon PDA Düşünenlere Tavsiye Ederim..

Hayırlı Satışlar..