arkadaşım maalesef yanlış yere çatmışsın birşey bilmediğin ortada site hacksfather'in değil siteyi ptcüyenin sahipleri açtı ve site üzerinde uzun zaman çalıştılar yeni sıfırdan script kodladılar ayrıca site hacksfather arkadaşımızın olsa ne olacak nedir bu emekleri kötülemek karalamak bir türlü anlayamıyorum.
Not: Sen kendin site açsan gelip burada üye toplamayacakmısın.
arkadaşım burda maksat emekleri karalamak falan degil zaten turk ptc sistemine uyuzum herkes kacıp gidiyo ordada adres bilgisi afyonu gorunce hackfather arkadasta sanırım afyonlu olunca alakası var sandım ayrıca nerden biliyorsun sıfırdan script kodladıklarını kodlarken yanındamı bulundun elemanların ve guvenilir oldugunun kanıtı nedir acaba 2 gün sonra bu sitede kapanınca ne demek istedigimi daha ii anlarsınız sanırım...saygılar...