dostum sence kendin bi site açıpta kendi kendine referans vermek nasıl bi duygu bize anlatırmısın acaba bu sitedeki insanlar enayi degil kardeşim uzun zamandır millet senin sitenin açılmasını mı bekliyordu sitene whois çektiren herkes bu komik manzarayı görecektir kardeşim madem bi iş yapıyon bari arkanda iz bırakma saygılar...
arkadaşım maalesef yanlış yere çatmışsın birşey bilmediğin ortada site hacksfather'in değil siteyi ptcüyenin sahipleri açtı ve site üzerinde uzun zaman çalıştılar yeni sıfırdan script kodladılar ayrıca site hacksfather arkadaşımızın olsa ne olacak nedir bu emekleri kötülemek karalamak bir türlü anlayamıyorum.
Not: Sen kendin site açsan gelip burada üye toplamayacakmısın.