emeğine saygı duyuyorum fakat tasarım konusunda çooook yol katetmen gerekiyor gibi duruyor. iyi çalışmlar.
Öncelikle yorum için teşekkür ediyorum. Doğru olabilir tam siteyi açalı 1 hafta oldu doğru düzgün uyuduğumu hatırlamıyorum ama sitenin ilk halini gören arkadşlar ne kadar ilerlediğimin farkındadırlar yaptığım yenilikleri deneyerek buluyorum yani herhangi bir yardımda alamıyorum.Ama karar sizin kötüde olmuş olabilir siteye moderatörlük sistemi ekledim.. Üyelik sistemini kaldırmıştım ama db ye üye tablosuna moderatör sekmesi açtım ve kendim moderatör seçtiklerimi o tabloya ekliyorum.Siteden bi foto ekliyim moderatör girişi yapıldıktan sonra ve tema için fikir sahibi olabilrisiniz...!
Yorumlarınızı bekliyorum iyi yada kötü teşekkürler..!
http://www.sine-film.com canlı olarakda görebilirsiniz