ya evet haklısın da bende en kötüsü benim diye düşünüyordum.Çok kötü birşey ya benim yazdığım yazıyı alıp kendi ekliyor ve benden önce googlede çıkıyor sonra ne oluyor sanki ben ondan çalmışım İnşallah bu işe bir çözüm olur birileri bişeyler söylesinde uygulayalım ya ben araştırdım ''google örümcek'' lerin uğramasına göre değişiyormuş daha doğrusu siten ne kadar güncelse google örümcek o kadar çok uğrarmış ama benim sitem çok güncel neden bu kadar geç algılanıyor ki ?