Konu
Yarı fiyatına orjinal N97'ler satılıktır.
04-02-2010, 22:01:32
#9
Alperbil
sakıncası yoksa telefonları kim getiriyor hocam arkadaşınızmı yoksa telefoncu falan mı ?