Hayırlı olsun üye olduk katkı olsun.
Saolun
Hayırlı olsun. Bende üye oldum.
Saol Bobuş
Üye oldum
Nickim:SystemXL inş. tutar dicem ama çok Webmaster forumu var
R10'da Açıldığında Böle Değildi İnsan İçini Ferah Tutmalıdır
Hayırlı olsun. Keşke katagorileri r10dan farklı yapsaydınız.
Bu Konuyu Önceden Yetkili Arkadaşlarla Konuşmuştuk Onun İçin Sorun Olacağını Sanmıyorum.
Teşekkürler