XASIF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun üye olduk katkı olsun.
Saolun

Just adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Bende üye oldum.
Saol Bobuş
SystemXL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üye oldum
Nickim:SystemXL inş. tutar dicem ama çok Webmaster forumu var
R10'da Açıldığında Böle Değildi İnsan İçini Ferah Tutmalıdır

FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Keşke katagorileri r10dan farklı yapsaydınız.
Bu Konuyu Önceden Yetkili Arkadaşlarla Konuşmuştuk Onun İçin Sorun Olacağını Sanmıyorum.
Teşekkürler