kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
super is cikarmissin, kendi adima grur duyduguu belirtmek isterim
bir kac tasarim daha cikarmayi planliyorum ayni formatta farkli ton secenekleri ile. insallah o zaman kullanici kendi kafasina gore istedigi zamanlarda boylelikle tasarimi degistirebilecek. ins daha guzel olacak hocam
NiZZo_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstat harika olmuş. Hayırlı satışlar.
yorumlar icin tesekkurler ustad