şimdi galatasaray ve fenerbahçe isimleri tescilli ticari markadır bunu farklı yazı şekilleriyle yamak veya şekillerini değiştirmek farketmez.Tek yapacağınız qalatasaray diye yazabilirsiniz ama çinden farkınız kalmaz işportada bile satılmaz sanırım kalite 1.planda değil eğer küçük işletmeyse hedef korsana girersiniz yakalanmazsanız logoyu bile basarsınız ama hedef büyük biz bunu uluslararası pazarlıyacaz derseniz mecbur izin ve isim haklarından yararlanmak için kesenin ağzını açacaksınız.Ama yurt dışındasınız bu konulara bizden fazla değer veriyorlar telif hakkı yasası diye bir şey var dikkatli olun