ylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
* Bu siteden satmayı tabi ki düşünmüyorum, tanıtım
Anladım, sana bi öneri, scriptle alakalı sorular için bence r10u kullan, kimsenin üye olacağını sanmam. (Öneri)