Konu
R10 da eskiden site satışı kısmına çok post atılırdı.Çok durgunluk var herkez bir kenara çekilmiş
03-02-2010, 16:21:53
#4
VEGA
fatman135 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bi bakıma doğru ama bak konu açtık millet bu konuya bile pm atmıyor.
5 Ay önce üye olupta bu konuyu açmak biraz komik kaçıyor ondan olabilir.