Konu
R10 da eskiden site satışı kısmına çok post atılırdı.Çok durgunluk var herkez bir kenara çekilmiş
03-02-2010, 16:16:33
#3
fatman135
Üyeliği durduruldu
bi bakıma doğru ama bak konu açtık millet bu konuya bile pm atmıyor.