Konu
sayyac.com a destekde bulunalim
03-02-2010, 12:54:39
#4
DizZy
ben de kodları kaldırmadım ve kaldırmayı düşünmüyorum, yıllardır ücretsiz hizmet aldığımız sistemin başına gelenler oldukça üzücü.