Merhabalar yeni bir site açıyorum.
Onun için intro yaptım.Ama bunu .html olarak kaydedip ftp ye atınca olmuyor.Yardımlarınızı beklıyorum.
Ayrıca intorda ki duvar arkaplanını tüm sayfa kaplı olrak görülmesini nasıl sağlayabiliriz?