Arkadaşlar Forum sitem var fakat biraz küçük geliyor bana resimlerdeki gibi.




Bu forumu kenarları boş onlarıda doldurmam lazım yani şöyle diyim forumu yazı , harf vb. büyütmicem sadece tam ekrana sığdırcam.

Nasıl yapabilirm yardım lütfen ?