SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Utanma yokmu sende ya;
https://www.r10.net/sikayetim-var/517...z-satiyor.html Benden çaldığınızı satıyorsunuz
etiket botunumu ?
hocam siz kendinizdemısınız
pm atayım mı