yelkenbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0.01 Çok Düşük Öyle Değil mi?Bence Üye Toplamak İsteyenler Artık Şu Klasik Fiyatları Aşmalılar...Ayrıca Referanslı Linkinizi Koymussunuz Keşke Bu Referanssız Bu Referanslı Linkim Deseydiniz.
Genel olarak zaten bu tarz siteler 0,01 üye veriyor..Bu sistemin güzel yanı ve diğerlerinden farkı 2$'a gelince ödeme yapıyor..Burdaki marifette referans toplamakta referanssız değil 2$'a 1$'a ulaşmak için ömrünüz gider Diğerlerinden avantajlı Ve diğer güzel yanıda referans üye kiralıyabiliyorsunuz..