Değerli yorumlarınızdan dolayı teşekkür ederim.
Logoyu kendim hazırladım. Hazırlarken orjinal zippo logosunu çağdaştırmasına özen gösterdim.
Tema konusunda hala siteye uygun tema arıyorum. Şuan kullandığım tema istediğim bazı özellikleri barındırdığından kullanıyorum. Tasarımı içime sinmediğinden arayış içerisindeyimö.
Üyelik sistemini geliştireceğim ama öncelikli yapmam gereken şeyler olduğundan onunla daha uğraşamadım.
Tüm zippo çakmaklarına özel ketegoriyi fırsat buldukça ekleyeceğim.
Her hafta bir zippo çakmak tanıtımı gerçekten güzel fikir ama fotoğrafları kendim çekip ağırlık v.s. bilgilerini ekleme yapabilmem için bu işin ticaretiyle uğraşmam gerekir üzgünüm. Ben hobi amaçlı ve Türkiye de bu konu üzerine site olmadığı için bu çalışma içerisine girdim. Profesyonel şekilde ilgilene bilmek için yeterli bütçem neyazık ki yok.